Karel Dyk
ZŠ a ZUŠ
|
Charakteristika
Tento holohlavý mládenec je náš třídní učitel. Do soutěže jsme se ho rozhodli přihlásit, protože je to učitel, se kterým se o hodinách rozhodně nenudíme. Vždy se nám zábavnou formou snaží vysvětlit látku a POZOR, pro některé menší bystroně jak říká, udává příklady na jablkách, hruškách a rohlících. Možná to je důvod, proč u něj nikdo nepropadá.
Látku umí vysvětli vždy přesně a neustále nám ji trpělivě opakuje, pokud si není jist, že ji zcela ovládáme.
Ačkoliv budí respekt a občas nám dá pětku, vždycky víme, za co to bylo. Toho si nesmírně ceníme, protože, ne každý učitel vám jasně a na rovinu řekne, kde byla chyba.
Pokud ale on sám udělá chybu, nedělá mu žádný problém ji přiznat a to rozhodně nedělá každý.
Co mu ale také musíme připočíst k dobru, je to, že nás alespoň jednou do měsíce vezme jen tak odpoledne nebo o víkendu na bowling, či do bazénu ( společná příhoda je čerpána právě z výletu do bazénu ). Podniká s námi ale i jiné akce, například nedávno jsme přespali v tělocvičně, každý rok jezdíme stanovat a samozřejmě všelijaké výlety.
Ačkoliv nevíme, jestli náš Dykouš porazí své bezesporu velké konkurenty, v naší škole je to Zlatý Ámos, ikdyž by skončil třeba poslední. Nadmíru se nám věnuje a my jsme mu touto cestou chtěli alespoň poděkovat.
PS: Nechť žije a vzkvétá dlouhá charakteristika!
Příhoda
Vybrat jen jeden nejlepší zážitek s naším třídním je velice těžké. Skvělým zážitkem jsou hodiny samy o sobě. Ve svém volném čase nás bere na výlety a různé jiné akce. Například v pátek 26.11. jsme skoro celá třída přespala v tělocvičně. Když už máme vybrat jeden nejlepší zážitek, bude to návštěva Františkových lázní, která se uskutečnila asi předminulý víkend. Nebyla to jen obyčejná návštěva bazénu. My, kteří jsme jeli, jsme si výlet, díky skvělým hrám, které nám vymyslel pan učitel a které si s námi i zahral, pěkně užili.
Ze začátku jsme si zábavu hledali sami, jezdili jsme na skluzavkách a potápěli se. Když už se blížil náš odchod, tak jsme si s učitelem zahráli několik her, například:
Kdo déle vydrží pod vodou, Kdo dál doplave pod vodou (no prostě klasika), ojedinělou hrou však byla hra, Kolik žáků je potřeba k utopení jednoho pana učitele odpověď zní sedm. Her jsme hráli spoustu, tento výběr je velice stručný. Náš třídní se nám věnuje a je schopný s námi podnikat spoustu výletů a zábavy. Na těchto úžasně skvělých výletech se všichni náramně odreagujeme od školy a o to nám jde především.