Boris Váňa
ZŠ Sion
|
Charakteristika
Pan učitel Boris je třídním učitelem 7. třídy. Říká se mu "pane učiteli!, ale není jen pan učitel, ale i ředitel naší základní školy SION! Chtěli bychom ho přihlásit, protože si myslíme, že když někdy někdo něco nechápe, tak on nám s tím bez problémů poradí.
Je s ním docela i sranda. Třeba jednou, to jsem měli zrovna hodinu dějepisu, tak v naší třídě jsou dveře, které se strašně špatné zavírají (lépe napsáno: když je někdo zavře nebo s nimi třískne, tak se hned zase otevřou). Jednou tak byl ve třídě nějaký průvan, dveře se samy otevřely, pan učitel se na ně podíval a šel je jakože zavřít. Tak přišel ke dveřím, zabouchl je a nevšiml si, že se zase v tu ránu otevřely, tak nám šel zase povídat. Ale když se na ně znovu podíval, tak udělal: "Jé, ony se nezavřely", šel k nim, zabouchl je a přitom na ně koukal. Zase se otevřely, takže do nich zase strčil a takhle se to opakovalo asi desetkrát. Pak se tedy naštval a vzal je opatrně za kliku a pomalounku je zavřel a zázrak, dveře se neotevřely. V tu ránu, když už se konečně neotevřely, se celá naše šestá třída rozesmála. Potom nám konečně povídal dál a dějepis už konečně probíhal normálně bez otevírání a třískání dveří.
Jednou také, to už je docela dávno, tak nám při společném ránu, když dohrál na kytaru, tak nám něco povídal. A u toho mával rukou. Najednou spadlo trsátko na zem. Poprosil někoho, kdo seděl nejblíže u něj, tak nevím, kdo to byl, ale poprosil ho, aby mu ho podal. Ten dotyčný mu ho podal. Pan učitel povídal dál a u toho zase mával rukou. Trsátko mu zase spadlo, tak ten nejblíže u něj mu ho podal, ale ani mu ho ten dotyčný nepodal a už zase leželo na zemi a zase a zase. Tak ho strčil pod struny kytary a kytaru položil na svoje místo, a to už se celá škola popadala za břicho.
Také to bylo ještě tenhle týden, na začátku dějepisu se vždycky protahujeme a pan učitel Boris se protahoval s námi, rozmáchnul se a třísknul se plnou parou rukama do stolu (a to proto, že se protahoval v sedě). Potom se ozvalo hlasité zakřičení JÁÁÁU!!! A pak nám říkal: "No a protahovat se v sedě a bouchnout se potom do stolu raději ani nezkoušejte." V tu chvíli se celá třída rozesmála.
Příhoda
1. skupina:
Náš pan učitel Boris Váňa je velice dobrý učitel (i ředitel). Je to veliký optimista. Patří mezi sangviniky, také proto, že se snadno nadchne pro věc. A jelikož je velmi extrovertní, tak se dá s lidmi snadno do řeči. Je milý i mimo vyučování, dá se s ním povídat o úplně obyčejných věcech, ale vyslechne tě i když máš nějaký problém. Předměty, které učí nás většinou baví, protože je učí s nadšením a s vírou, že znalosti, které nám předá uplatníme i v životě. Učí nás spíše humanitní předměty (občanskou výchovu, český jazyk, dějepis, biblickou výchovu a mimo jiné i tělocvik).Snaží se nás učit hravou metodou (při hodině občas hrajeme i hry). Do této soutěže ho posíláme, jelikož nám přijde jako horký kandidát na nejlepšího učitele.
Všichni žáci a přátelé školy
2. skupina:
Jednou jsme jako 8. třída s panem učitelem Borisem a paní učitelkou Denisou spali ve škole. Objednali jsem si pizzu a jakmile nám ji přivezli, tak jsem si s ní šli všichni společně sednou na trampolínu. Po té co jsem ji snědli, začali jsem hrát flašku (na úkoly). Nejdříve to padlo na našeho spolužáka (musel běhat kolem trampolíny s máváním ponožkami nad hlavou) a potom to padlo na našeho pana učitele. Měl za úkol zpívat "Skákal pes" a musel u toho skákat na trampolíně po čtyřech.
Pan učitel to s úsměvem splnil. To jsem se nasmáli… na ten den jen tak nezapomeneme.
3. skupina:
Je to optimista.
1. Na škole v přírodě v Českém ráji:
Jednou jenom naše třída jsme šli putovat do lesa. Pan učitel nám rozdal mapy. My jsme se podle mapy řídili, ale zabloudili jsem. Tak jsme tam bloudili a najednou Káťa našla, že pan učitel nám rozdal mapy z roku 1995 a od té doby se to tam změnilo. Nakonec jsme našli cestu zpátky.
2. Jednou nám pan učitel rozdal nějaké důležité testy, ale byly úplně špatně opravené. Že nejhorší byl nejlepší a naopak. Nakonec se to dozvěděli o rodiče. A řešilo se to na rodičáku…
3. Občas nám zapomene dát domácí úkoly. Což nám nevadí :-) (on má totiž hlavu děravou, jak nám sám říká, tak se nedivte)
4. Jako malý se chtěl stát velkým komunistou :-), ale potom samozřejmě zjistil, že je to špatný.
5. Ostatní učitelé mu říkají "Bordo" nebo "Borisi"
4. skupina:
Jeden z příběhů, který jsme zažili s panem učitelem Borisem se stal, když jsme jako sedmáci přespávali ve škole. K večeři jsem si objednali pizzu a najedli jsem se. Potom jsme hráli různé hry, doku se nesetmělo. Pana učitele napadlo si zahrát schovávanou po celé budově školy ve tmě. A začala zábava. Když pykaly holky, šli jsem si s ním půjčit kostru z kabinetu (pomůcka na biologii) v životní velikosti. Byl to výborný nápad pana učitele. Postavili jsem ji do dveří kudy holky probíhaly a šli jsem se schovat. Za chvíli už jsme slyšeli jen hlasitý jekot. Po schovávané jsem si pustili film. To už ale pan učitel odešel a velení převzala paní učitelka.