Olga Vlachová
ZŠ a MŠ Dvorce
|
Charakteristika
Nehci si (ani nikomu jinému) nijak nalhávat, a tak budu mluvit naprosto upřímně, ale nejdříve musím připomenout, že NIKDO NENÍ DOKONALÝ. Totiž, nemohu neuznat, že jsou věci, ve kterých se s paní učitelkou prostě neshodneme. Připadá nám, že některé moc řeší, ale možná je to tím, že jsme se ještě nenaučili tak úplně uznat svou chybu. Přesto umí udělat z učení hru a myslím, že kdyby to viděl J. A. Komenský, byl by opravdu spokojen.
Paní učitelka v naší třídě nevidí ztracený případ, a to svědčí o obrovské trpělivosti a pevných nervech (i když i ty nejpevnější při extrému rupnou, ne?). Učí nás český jazayk, sloh, literaturu a Němčinu.
Máme ji opravdu rádi.
Příhoda
Nemůže být řeč o žádných školních výletech a pochoďácích, poněvadž paní učitelka je taky zástupce ředitele, tudíž není třídní učitelkou. Ale společně prožité příhody se určitě najdou. Například nám jednoupřipravila hru, která zabrala celou hodinu (přesto, že jsme v učivu trošičku pozadu) a skvěle jsme se pobavili. Rozdělili jsme se do čtyř skupinek a každá si vylosovala několik slov, které jsme cizím skupinkám neukazovali, a naším úkolem bylo je nějak zakomponovat do příběhu, po jehož napsání a přečtení třídě ostatní skupinky ta slova hádaly. Vítězila skupinka, která od ostatních uhodla nejvíce slov, a sama ty své skryla co nejlépe. Zasmáli jsme se, uznali převahu spolužáků a možná jindy nudná hodina utekla jako voda v horské bystřině, tak nějak podle Einsteinovy teorie relativity. :)